shmentura logo

24.10.06

פוסט הכרות ידידותי

דיוקן עצמי, תרגיל מסכה, קולאז' של גבס, עץ ובדים.

עמי ותמי, תמונת פנים.




פה שמתי צילום קטן שלי, אני אוהב אותו מאד. נא לשים לב למכנסיים.


אובססיה.

סקיצה לפורמט מאד גדול של תמונות, עבודה מרתקת מאד וניסיונית.


סדרת מיקי מאוס, אחד מתוך שלושה.





תקשורת חזותית רגשית, סקיצה אחת מתוך קבוצת סדרות



שלום, לאחר שבועות רבים שרק גיא העלה דברים לבלוג חביב זה הגיע הזמן שגם אני אצטרף לחגיגה . גיא, קירה ואני למדנו יחד באותה הכיתה והשנה, הבלוג הזה אולי יהווה את התקדמות מסלולי הלימודים שלנו במקביל, כיון שהם הלכו ללמוד תקש"ח ואני איור.
אני צייר, עוסק גם באיור, קריקטורות וקומיקס ועושה מעט מוסיקה וכותב בזמני הפנוי וכמובן, כמו כל אחד היום יש לי בלוג.
מוזמנים להגיב לעבודות המצורפות ולבקר בבלוג שלי.
זה כמובן רק חלק קטן מאד מאד מהעבודות, בעיקר בתחומי סקיצה לתקשורת חזותית ולא גרסאות סופיות. את האיורים אני שומר בבלוג שלי, שם תוכלו לצפות ברוב.
גיא וקירה, אוהב אתכם!!!
דן אלון, רב סטלן
קצין השתיה הראשי
הרפובליקה הסטלנית של טג'יקיסדן לשעבר סאטלה לנד הכבושה