shmentura logo

14.9.07

עבודה עבור האחים שמיר (בערך) / דן אלון

לאחרונה עשיתי מצגת וחוברת מאויירת עבור יורם שמיר, בנם של המעצבים המיתולוגים המנוחים האחים שמיר (ומי שמנציח את שמם, קופירייטר ותיק ושואב מתחום העיצוב מגיל ינקות), כמתנת פרידה לרל"שית הוותיקה של הפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת תל אביב. עבודת הפרויקט (שבו 14 עבודות בדיו ומכחול הצבועות במחשב) ארכה כחודש ובסופו הוצג לקהל בטקס חשוב שנערך השבוע. היה ממש כיף לעבוד עם הצוות ועם יורם. היה כל כך כיף ופורה שאני חייב להביא כאן את המכתב שיורם שמיר כתב לי:" דן, אני חוזר עכשיו מהאירוע. האולם היה מפוצץ. כל גדולי הרפואה בתל אביב וראשי האוניברסיטאות באו. המצגת שלך זכתה להצלחה עצומה – כל קריקטורה התקבלה בפרץ צחוק. החוברת יצאה נהדר. נאום הפרידה היה מוצלח מאוד (היא כותבת טוב ויש לה חוש הומור מפותח). היא נתנה לך קרדיט מלא. אתה גילית לא רק כישרון מובהק לאיור אלא הצלחת גם לתמצת את אישיותו של כל אחד מהאישים על פי הסיפורים והצילומים. כל הכבוד. שנה טובה, יורם". אני בדרך כלל לא הייתי שם דבר כזה אבל תודו שזה מרגש לקבל פידבק כזה חיובי עבור שירות בתשלום. נחמד שיש אנשים חביבים ומקצועיים שעוד אפשר לעבוד איתם ויודעים להעריך אותך, וזאת אני שם בניגוד לפרסום על עיתון מקסים. בתמונה: פרופ' ויזניצר ז"ל, אחד מדיקני הפקולטה.