shmentura logo

25.4.10

השלמת פערים לחשוכי אינטראקטיב

רבים פונים אלי לאחרונה במבט כבוי: "אייל, אני יודע לעצב - אבל אין לי מושג כיצד להרחיב את אופקיי בכל מה שקשור לעיצוב לווב" ואני אומר להם "מה הבעיה? הנה לינק" (א"כ הם אומרים לי "אבל זה באנגלית!" אז אני מוצא להם לינקים בעברית):

מאיר סדן (אליל היוזרים) בפוסט מרנין סריפים בבלוג המזלג

הסברים מעניינים מעמיקים ונעימים לקריאה בעיצוב שמיש של אמיר דותן

דברים שעוברים לי בראש - הבלוג המופלא של ד"ר ירדן לוינסקי שמרבה להאיר פינות חשוכות בנפשי המשתמשים

כך תעצבו טפסים (מתוך פשוט.שימושי). הללויה:
חלק א
חלק ב
חלק ג
חלק ד

מבחר מאמרים מתוך untitled

לשעות הפנאי ולמטיבי לכת
newsgeek
ux (re)view

לא הספיק לכם?
לחצתי, עכשיו מה?
דיזיינר מול מכונה
חווית משתמש ישראל


טוב, די! עכשיו באנגלית:

זהב טיפוגרפי: the elements of typographic style applied to the web

שערוריה: On Web Typography

מדריך בסיסי לחשיבה וביצוע סטפ-ביי-סטפ. מעניין ברמת הדוקומנטר.
מבוא
תהליך עבודה
הכנה לפיתוח
קידוד

קצת (הרבה) על עיצוב טפסים

30 קונטרולרים שחשוב להיות מודעים אליהם

לבריאות.
לא צריך לקרוא הכל מיד. לאט לאט ולאורך זמן הכי טוב.
01101011 01101001 01110011 01110011 01100101 01110011
סופראיילי

נ.ב.
ברור שזה לא מכסה את הכל. בקשות מיוחדות אפשר להגיש בקומנטים או על קיר הפייסבוק של שמנטורה.