shmentura logo

12.7.10

פרוייקט המוקצים

והרי מובאת בפניכם הודעה שהתקבלה מסטודנטים המציגים בתערוכת בוגרי שנקר העומדת להפתח בחמישי הקרוב:
--
שלום לכם,

ביום חמישי הקרוב (15/7) תתקיים תערוכת הבוגרים של המחלקה לתקשורת חזותית של שנקר בבניין עלית הישן ברמת גן. מפאת חוסר מקום בתערוכה, הוקצה לכל סטודנט מקום מוגבל להצגת עבודותיו. משום כך מצאו עצמן עבודות טובות ויפות שלנו, הבוגרים, מחוץ לתערוכה.

אנו מבינים לחלוטין את מגבלות המקום ואת שיקולי המחלקה, אך אנו מרגישים שמגיע ליתר העבודות שלנו, עליהן עמלנו רבות וקשות, במה לתצוגה. מכאן נולד "פרויקט המוקצים". במסגרת פרויקט זה גייסנו (ניצן דרור ויוסי אבן קמה) בעלי עסקים, מקומות בילוי, תרבות ופנאי ברחבי תל אביב שהסכימו ל"ארח" אצלם עבודות. מצד אחד ריכזנו רשימה ארוכה של מקומות ומצד שני ערכנו קטלוג של יצירות הבוגרים ובשיתוף פעולה של כולם מצאנו להן "בית חם". מלאכת התליה והתצוגה במקומות שנבחרו תחל ביום שני (12/7) ובמשך השבוע הקרוב והעבודות יוצגו לתקופות משתנות לפי החלטת המקומות.

חשוב לנו מאוד לציין, פרויקט זה, על אף שמו, אינו פרויקט מחאה כנגד שנקר, אלא יוזמה עצמאית שלנו הבוגרים. הוא נולד כדי למצוא פתרון אלטרנטיבי ומקורי לבעיית המקום המובנית מאליה וכדי לקדם את התערוכה המרכזית של המחלקה. אנו מאמינים שבפרויקט זה כולם מרוויחים: הבוגרים, העסקים ושנקר.

לפחות לרגע זה רשימת המקומות היא חלקית משום שטרם קיבלנו תשובות סופיות מעוד מספר מקומות אליהם פנינו וכבר הביעו את הסכמתם להשתתף במיזם.

Peacock – בר, מרמורק 14
בקי – בר, אבן גבירול 13
אשת חיל – אופנה, סמטא אלמונית
סיפור פשוט – ספרים, שבזי 31
ג'וז ולוז – מסעדה, יהודה הלוי 51
רוני בר – אופנה, ביאליק 2
צוותא – לונדון מינסטור, אבן גבירול
ננוצ'קה – מסעדה, לילינבלום 30
בר גיורא – בר עליון, דיזינגוף 64
בנות – אופנה, דיזינגוף 212 / מתחם התחנה/הרכבת 2
סלון ברלין – אופנה, נג'ארה 15
המעוז – בר, קינג ג'ורג' 32
סקאצ' בוק – עיצוב, טשרניחובסקי 5
מרתה – מסעדה, בית ציוני אמריקה
The Street's - בית קפה, אשתורי הפרחי, מתחם בזל
The Street's - בית קפה, קינג ג'ורג' 70
בנקר – אופנה, דיזינגוף 210
עלמה – אופנה, בעלי מלאכה 9

כאמור, רשימה זאת היא של המקומות שכבר תואמו איתם מועדי תליית עבודות. את הרשימה המלאה שתיסגר מחר-מחרתיים נפרסם בהמשך.

בנוסף החל מיום שני (12/7) ומדי ערב בין השעות 20:00 ל- 21:30 יוקרנו סרטונים, פירות יצירתם של בוגרי מסלול המדיה בשנקר, ברחוב שבזי 56. הסרטונים יוקרנו ממרפסת בית של אחד הסטודנטים, על גבי הבניין (שבבניה) שבכתובת זאת. הסרטונים יוקרנו במשך שבוע ימים.

--
נתראה בתערוכה
סופראיילי